Szukaj
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto

Reklamacje i zwroty

 

  Gwarancja

  1. Brak gwarancji: Sprzedawca nie udziela gwarancji na oferowane towary. Wszelkie uprawnienia wynikające z ewentualnych gwarancji są udzielane bezpośrednio przez producenta lub dystrybutora towaru, jeżeli gwarancja taka została udzielona.

  2. Wyłączenie rękojmi dla przedsiębiorców: Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne towaru zostaje wyłączona wobec Klientów będących Przedsiębiorcami. Przedsiębiorca, składając zamówienie, akceptuje to wyłączenie.

 

  1. Odstąpienie od Umowy sprzedaży (zwrot Towaru)

    1. Towar zakupiony za pośrednictwem Hurtowni Internetowej (panelu hurtowego) matisto.pl, nie podlega zwrotowi, chyba że Sprzedawca wyrazi na to wyraźną zgodę - w tym celu Klient powinien zgłosić chęć dokonania zwrotu, kierując wiadomość na adres e-mail Sprzedawcy. W ciągu maksymalnie 7 Dni roboczych, Sprzedawca udzieli odpowiedzi w przedmiocie możliwości odstąpienia przez Klienta od Umowy sprzedaży, przesyłając do Klienta wiadomość
    • W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy lub w przypadku skierowania innej reklamacji do Sprzedającego, Kupujący powinien przesłać zgłoszenie pisemnie na adres firmy.
    • W reklamacji zaleca się wskazać: wadę, jaką zdaniem Przedsiębiorcy Produkt posiada, oraz jeżeli jest to możliwe – udokumentować rzeczoną wadę, datę wystąpienia wady, żądanie sposobu doprowadzenia do zgodności Produktu z umową lub inne roszczenie Klienta oraz podać dane kontaktowe. Powyższe wymogi mają charakter zaleceń, ich brak nie ma wpływu na skuteczność reklamacji.
    • Sprzedawca w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia ustosunkuje się do zgłoszenia

 

Otrzymałeś uszkodzoną lub wybrakowaną przesyłkę?

Koniecznie sprawdź zawartość paczki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub innych nieprawidłowości zalecamy odmowę przyjęcia – przesyłka wróci do naszego magazynu, gdzie przeprocesujemy zwrot.

Jeżeli brak produktu lub uszkodzenie stwierdzono po odebraniu zamówienia - prosimy o spisanie protokołu szkody i zgłoszenie nam takiego faktu jeszcze tego samego dnia, tylko taki protokół będzie podstawą do złożenia reklamacji.

[DPD] https://www.dpd.com.pl/protokol

[DHL] https://www.dhlparcel.pl/pl/dla-biznesu/obsluga/kontakt/reklamacja.html

[InPost] https://inpost.pl/protokol

Kroki postępowania mogą się różnić w zależności od przewoźnika odpowiedzialnego za dostawę, niemniej jednak w każdym przypadku należy wykonać zdjęcia uszkodzonej paczki. Upewnij się, że na zdjęciach widać etykietę z numerem listu przewozowego.

Otrzymałeś niewłaściwe, wybrakowane lub nie kompletne zamówienie ? 

WAŻNE !

Skontaktuj się jeszcze tego samego dnia z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nie zgłoszenie nam takiego faktu w przeciągu 3 dni roboczych, uniemożliwi nam prześledzenie paczki i uznanie reklamacji. Po tym terminie reklamacje nie będą uwzględniane. !

 

 

 

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl