- Sklep
- Reklamacje i zwroty
Reklamacje i zwroty
Zwrot towaru bez podania przyczyny.
Pełnowartościowy towar zakupiony przez internet można zwrócić, jednak pod warunkiem, że konsument (nabywca) w terminie 14 dni kalendarzowych złoży oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Otrzymałeś uszkodzoną lub wybrakowaną przesyłkę?
Koniecznie sprawdź zawartość paczki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub innych nieprawidłowości zalecamy odmowę przyjęcia – przesyłka wróci do naszego magazynu, gdzie przeprocesujemy zwrot.
Jeżeli brak produktu lub uszkodzenie stwierdzono po odebraniu zamówienia - prosimy o spisanie protokołu szkody i zgłoszenie nam takiego faktu jeszcze tego samego dnia, tylko taki protokół będzie podstawą do złożenia reklamacji.
[DPD] https://www.dpd.com.pl/protokol
[DHL] https://www.dhlparcel.pl/pl/dla-biznesu/obsluga/kontakt/reklamacja.html
[InPost] https://inpost.pl/protokol
Kroki postępowania mogą się różnić w zależności od przewoźnika odpowiedzialnego za dostawę, niemniej jednak w każdym przypadku należy wykonać zdjęcia uszkodzonej paczki. Upewnij się, że na zdjęciach widać etykietę z numerem listu przewozowego.
Otrzymałeś niewłaściwe, wybrakowane lub nie kompletne zamówienie ?
WAŻNE !
Skontaktuj się jeszcze tego samego dnia z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nie zgłoszenie nam takiego faktu w przeciągu 3 dni roboczych, uniemożliwi nam prześledzenie paczki i uznanie reklamacji. Po tym terminie reklamacje nie będą uwzględniane. !
Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki. Aby uzyskać więcej informacji na temat celu używania cookies i możliwości zmiany ustawień dotyczących cookies kliknij tutaj:
Polityka prywatności