- Sklep
- Reklamacje i zwroty
Reklamacje i zwroty
Gwarancja
-
Brak gwarancji: Sprzedawca nie udziela gwarancji na oferowane towary. Wszelkie uprawnienia wynikające z ewentualnych gwarancji są udzielane bezpośrednio przez producenta lub dystrybutora towaru, jeżeli gwarancja taka została udzielona.
-
Wyłączenie rękojmi dla przedsiębiorców: Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne towaru zostaje wyłączona wobec Klientów będących Przedsiębiorcami. Przedsiębiorca, składając zamówienie, akceptuje to wyłączenie.
-
Odstąpienie od Umowy sprzedaży (zwrot Towaru)
- Towar zakupiony za pośrednictwem Hurtowni Internetowej (panelu hurtowego) matisto.pl, nie podlega zwrotowi, chyba że Sprzedawca wyrazi na to wyraźną zgodę - w tym celu Klient powinien zgłosić chęć dokonania zwrotu, kierując wiadomość na adres e-mail Sprzedawcy. W ciągu maksymalnie 7 Dni roboczych, Sprzedawca udzieli odpowiedzi w przedmiocie możliwości odstąpienia przez Klienta od Umowy sprzedaży, przesyłając do Klienta wiadomość
- W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy lub w przypadku skierowania innej reklamacji do Sprzedającego, Kupujący powinien przesłać zgłoszenie pisemnie na adres firmy.
- W reklamacji zaleca się wskazać: wadę, jaką zdaniem Przedsiębiorcy Produkt posiada, oraz jeżeli jest to możliwe – udokumentować rzeczoną wadę, datę wystąpienia wady, żądanie sposobu doprowadzenia do zgodności Produktu z umową lub inne roszczenie Klienta oraz podać dane kontaktowe. Powyższe wymogi mają charakter zaleceń, ich brak nie ma wpływu na skuteczność reklamacji.
- Sprzedawca w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia ustosunkuje się do zgłoszenia
Otrzymałeś uszkodzoną lub wybrakowaną przesyłkę?
Koniecznie sprawdź zawartość paczki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub innych nieprawidłowości zalecamy odmowę przyjęcia – przesyłka wróci do naszego magazynu, gdzie przeprocesujemy zwrot.
Jeżeli brak produktu lub uszkodzenie stwierdzono po odebraniu zamówienia - prosimy o spisanie protokołu szkody i zgłoszenie nam takiego faktu jeszcze tego samego dnia, tylko taki protokół będzie podstawą do złożenia reklamacji.
[DPD] https://www.dpd.com.pl/protokol
[DHL] https://www.dhlparcel.pl/pl/dla-biznesu/obsluga/kontakt/reklamacja.html
[InPost] https://inpost.pl/protokol
Kroki postępowania mogą się różnić w zależności od przewoźnika odpowiedzialnego za dostawę, niemniej jednak w każdym przypadku należy wykonać zdjęcia uszkodzonej paczki. Upewnij się, że na zdjęciach widać etykietę z numerem listu przewozowego.
Otrzymałeś niewłaściwe, wybrakowane lub nie kompletne zamówienie ?
WAŻNE !
Skontaktuj się jeszcze tego samego dnia z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nie zgłoszenie nam takiego faktu w przeciągu 3 dni roboczych, uniemożliwi nam prześledzenie paczki i uznanie reklamacji. Po tym terminie reklamacje nie będą uwzględniane. !




Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki. Aby uzyskać więcej informacji na temat celu używania cookies i możliwości zmiany ustawień dotyczących cookies kliknij tutaj:
Polityka prywatności